vimpeljul

snowy christmas

 

merry christmas

 
 

blogcandy hos lisa-olsi

Jag är med och tävlar hos Lisa-olsi om den här jättefina blogcandyn!

god jul på ungerska

 
 
Jag fick en beställning på julkort med ungerst text, som tur var så fick jag också en lapp med texten då jag själv inte kan ungerska ;) (Det första kortet har texten inuti)

gingerbread

ett "ojuligt" julkort

Valde att göra ett julkort i lite "ojuligare" färger mitt i allt :)

noel

Även här papper från Authentique:"Collection:Festive", tagen är egentligen en julklappstag i trä :)

tre papper

Jag har fastnat lite för dethär med att göra 3-4 smala bitar av olika papper och sätta bredvid varandra, tycker det blir snyggt utan massa krusiduller när papprena får tala för sig själva ;)

julstrumpor

kotte

Tyvärr så syns inte "God Jul" stämpeln (Gummiapan) alls bra här såg jag när jag la in bilderna i datorn :(

home for the holidays

 

silent night, holy night

Vanligt vitt papper med lite canvas-struktur som grund, papper från Authentique: "Collection:Festive", rub-ons: Melissa Frances, band och brad: Panduros.
 

tomtenisse

 
 
Nu kommer det en massa julkort på en gång, fast i olika inlägg så att jag har lite ordning på dem. Har varit dålig på kontinuerlig uppdatering men tycker inte om klump-inlägg ;) Lämna gärna en kommentar eller två efter dig om du är här hos mig och kollar! :)

snowy

 

star - god jul

star - merry christmas

santa's helper

 

holiday happiness

Ett till, tänkte att jag skulle fylla på med inlägg av de jag gjort hittills :)
Bas, band och brad från Panduro, papper från Basic Grey och MME "Lost and Found" (förra årets), stämplar bla från Gummiapan och pärlband från Pappersmarknad.

joy to the world

Ett av årets julkort, papper ur blocket "Collection: Festive" från Authentique Paper, rub-ons från Melissa Frances och en egenquillad blomma :)

Hejsan!

Nu tänke jag försöka starta en egen skapandeblogg, som nog mestadels kommer handla om kortmakeri. Men man vet aldrig hur det blir, det märks la :) Hur som haver, välkommen hit!
RSS 2.0